1272820489_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Remulle oli taas aika tehdä kakkua ja aiheena tällä kertaa Autot elokuvasta Salama McQueen.

En tällä kertaa tehnyt muotokakkua kun automuotilla tulee niin pieni kakku, vaan kakun päälle haluttiin Salama.

Pohjana on 9 munan suklaakakkupohja. Täytteenä pätkismoussea.

Pursotukset  flora vispiä ja sokeristeet marsipaania ja sokerimassaa.

Kakku onnistui muuten minusta oikein hyvin, MUTTA  en taas kaikessa synttäritohinoissa ajatellut loppuun asti kun en päällystänyt kakkua marsipaanilla kuten yleensä vaan kermavaahdolla. Olin tehnyt Salaman alle mustasta sokerimassasta pyöreän alustan joka sitten lähtikin kostumaan samantien kun olin sen kakun päälle laittanut!!! AAGH!! Jotenkin en vaan tajunnut että  musta sokerimassa käyttäytyy noin samantien. Olisin voinut laittaa alle valkoista marsipaania tai sulatettua suklaata..Voi minua!! ja kakun saajaa!!

Kakku vielä kotiin kljetuksen aikana oli tärissyt sen verran auton lattialla että koko salamakoriste oli liikkunut kakun päällä ja jättänyt inhottavat mustat jäljet kakun päälle..

Kyllä minua harmitti ihan vietävästi!!!

Oli kakun saaja saanut korjailtua sitä jonkun verran ennen juhlia, mutta olen kyllä tosi pahoillani tapahtuneesta. SORI JOHANNA!!

Nyt kyllä tämä nainen taas muistaa miten mustien koristeiden kanssa toimitaan!!!